Always: Sunset on Third Street director Yamazaki Takashi uses lavish special effects in his live action adaptation of Iwaaki Hitoshi's world-renowned SF manga. Thrilling and humor-laced depiction of the battle between humans and "parasytes" that take over and feed off human bodies.
Humans are threatened with extinction due to mysterious "parasytes" that live off human bodies. When the right hand of high school student Shinichi (Sometani Shota) gets taken over, he nicknames the parasite "Righty" (voice: Abe Sadawo) and develops an unusual friendship.